Monday, January 3, 2011

Untuk Orang Yang Saya Sayang!

Di tuju khas untuk orang yang tersayang dan pernah mengembirakan hati saya.. Awak.. Saya suka tengok awak makan dunkin donut.. Waktu tu awak makan dunkin donut, saya tengok comot sangat.. Saya mesti akan tegur dan terus lapkan mulut awak supaya tidak comot.. Kita tengok wayang, awak kesejukkan saya gosok tangan awak supaya awak rasa hilang kesejukkan, saya selimutkan badan awak dengan suiter saya supaya awak tidak mengigil kesejukkan.. Saya suka tengok muka awak.. Awak comel, cantik, manis.. Saya suka sangat tengok awak.. Senang hati saya bila awak senyum.. Saya belikan bantal Upin sebagai pengganti saya kerana kita berjauhan.. Saya belikan untuk awak.. Supaya awak selalu ingat saya ketika di tempat awak belajar yang saya ada bersama awak walaupun sesaat.. Kadang² saya sibuk.. Awak merajuk.. Saya minta maaf sangat².. Saya tak ada niat nak abaikan awak.. Tapi saya nak bagi tahu awak.. Dalam hati saya cuma ada awak saja.. Awak yang pertama dan yang terakhir walau apa² pun yang berlaku.. Saya sayang awak sangat².. Awak mesti ingat..! Dalam dunia ini pasangan yang setia sangat susah di cari..! Awak lah segalanya bagi saya..!

2 comments:

  1. sedih wan ak bace...
    tp ayat nie mcm penah ak bace...
    mne ko copy?

    ReplyDelete
  2. yeke sedih?? aku x copy dr mana2 la moja.. dr atie aku.. huhu

    ReplyDelete