Thursday, January 27, 2011

Aku Bersyukur Padamu Ya Allah..!

Hai tawan².. Apa khabar semua?! Malam ini ada benda aku nak cerita dekat kowang.. Hari aku rasa gembira sangat..! nak tahu kenapa?! Kowang masih ingat tak wanita yang telah curi hati aku itu..! Hari ini dia telah bukakan pintu hatinya untuk bagi number phonenya kepada aku.. Sebelum ni aku ada minta number phone dia tapi dia tak bagi.. Dia cakap kami baru kenal, dia tak berani bagi number phone lagi.. Dia nak kenal aku betol² dulu..! "Sowie awak.. Kita leh chat kat facebook dulu kan, nanti dah betol² kenal saya bagi.." dia berkata macam itu.. Silap aku jugak terlalu awal minta number phone dia.. Baru 2 3 hari kenal dah nak minta number phone.. Apa kejadahnya kan..! HUHU :) Tapi ada sesetengah gurl tu senang jew nak dapat number phone, pada hal baru kenal sehari kat facebook.. Ni kawan² cerita la kat aku.. Wanita ini, lain sikit dia tak macam gurl² kat luar sana.. Itulah istimewanya dia.. Aku akan terus mengenali dirinya lebih dalam lagi.. Aku bersyukur pada allah yang telah bukakan pintu hatinya..! Sehinggakan aku selepas solat isyak malam ini aku doa kesyukuran pada allah yang pertemukan aku dan dia walaupun sebagai kawan..! Aku tak kan sia siakan kepercayaan yang telah dia pada aku..! Aku hargai dia hadir dalam hidup aku..! Allah itu maha mengetahui isi hati hamba²nya lagi maha adil..! Kita sebagai hambanya hanya bersujud dan bermohon padanya..! Paham tawan²..! HEHE :)

No comments:

Post a Comment