Tuesday, January 11, 2011

Dambaan Hati Ku

Assalamualaikum .


hai semua, kowang apa khabar erk?? HAHA.. aku harap kowang semua sehad² belaka yea..!! aku ini tak lah pandai sangat nak bercerita atau menulis sebuah cerita aku main bantai jew nie.. baru nak belajar² create blog nie.. maklum lah blog nie aku rase boleh jadi tempat aku luahkan perasan aku yang tersirat dan tersurat dalam hati aku nie..!! kalau kowang rasa blog aku nie bosan dan jiwang sangat aku minta maaf erk..!! HUHU.. aku tahu, blog aku tak secantik blog kowang.. tak sehebat blog kowang.. tak seramai follower kowang.. tapi aku gembira aku ada blog sendiri..!! kalau kowang nk follow, follow la.. tak mahu pown takpe, aku tak kesah.. HAHA.. janji kowang tak kacau hidup aku sudah lah.. wee~

okay lah, cukup lah aku berceloteh panjang lebar, kowang dengarkan lagu yang ada kat blog aku nie.. Dambaan Cinta.. aku nie suke lagu slow², lagu yang terpeket terlolong aku tak layan.. ish, siyes aku sakit telingga dengar macam tu.. HEHE.. kadang² tu kawan² aku cakap aku nie jiwang sangat.. suka wat² ayat sedih.. aku wat apa yang aku rasa kan dalam diri aku.. aku tak nak lah jadi hipokrit.. biar lah owang nak cakap apa² pown.. aku tak kesah pown.. mulut tempayan boleh di tutup, mulut manusia susah nak di tutup.. so aku chill jew..


berbalik kepada lagu tadi.. aku mengarut apa² tah kat atas tu.. HAHA.. lagu Dambaan Cinta tu lirik dia ada kena mengena dengan kisah cinta aku.. HUHU.. aku tunggu seowang gadis yang sangat aku cintai.. tapi apa kan daya hatinya tak  terbuka untuk aku.. pilu rasa hati aku bila memikirkannya.. kenapa susah sangat hati dia nak buka untuk aku.. tapi tak apa aku akan terus berusaha menambat hati dia.. mungkin suatu hari nanti hatinya untuk aku.. insyaallah.. :)

No comments:

Post a Comment