Tuesday, January 25, 2011

Dari pandangan pertama terus turun ke hati..!!



Beberapa hari ini, aku terasa gembira sangat dan segala kekusutan yang ada dalam pikiran aku semuanya hilang..! Tak tahu lah kenapa?! Sejak aku kenal seorang yang bernama wanita, hidup aku bagaikan sempurna.. Tapi itu hanya sementara jew kowt..! :( Aku jew ni yang lebih lebih layan perasaan.. Tapi jujur aku cakap wanita itu tersangat baik..! Dah lah baik, caring, manja, suka buat aku tersenyum dan memiliki wajah yang sedap di pandang.. Bila aku melihat wajahnya, membuatkan aku terasa tenang "sejuk hati lah katakan.. huhu.." :P Cinta pandang pertama kowt.. hehehe :) Aku ni dah lah susah nak layan pompuan, sebab aku ni dah fobia dengan pompuan,. Maklum lah dah banyak kali kecewa.. Tapi dengan dia aku tak tahu lah kenapa aku beriya iya nak kenal dengan dia, nak tahu hati budi dia..! Seperti ada yang istimewa pada diri dia..! Seolah olah dia dah buka kan pintu hati aku..! Entah lah mungkin ini hanya perasaan aku jew kowt..! Padahal dia tak ada apa apa perasaan pown.. Cuma biasa biasa jew.. Aku tahu siapa diri aku.. "Sedar diri tu sikit muhammad ridhwan..! Engkau tak layak untuk ada apa apa perasaan pada dia..!" Entah entah dia pandang aku sebelah mata jew.. hahaha :) Biar lah Allah yang tentukan segala galanya.. Aku hanya mampu meminta dan berdoa pada mu Ya Allah..! Kalau dia jodoh aku tak kemana pown..! So tak perlu risau.. Tapi kalau lah aku dapat memilikinya, aku tak akan sia siakan hidupnya dan aku akan jaga dia sepanjang hayat aku..! Berikan sepenuh kasih sayang padanya..! :)) "wanita tersebut telah mencuri hatiku" MEDAL KELAS PERTAMA.. :))

No comments:

Post a Comment