Sunday, January 16, 2011

Jujur..!

aku ada kenal seorang gadis yang sebaya dengan aku "namanya dirahsiakan.. HAHA.. aku dah kenal dia lebih kurang 2 tahun.. kami berkenalan di myspace.. masa itu myspace lah paling top.. ramai budak² remaja tergila²kan main myspace untuk berchating.. HUHU.. sekarang ini facebook lah paling top..! disini aku nak kongsi dengan kowang.. aku telah jatuh hati pada gadis tersebut.. dia seorang gadis yang selama ini aku idamkan.. masa permulaan kami kenal si gadis tersebut dah ada teman istimewa.. manakala aku pown sudah ada teman istimewa.. kalau aku ada masalah ke apa aku sering bercerita padanya.. boleh dikatakan dia penasihat aku lah.. HEHE.. setelah aku dan ex aku berpisah dan dia dengan bf dia ada masalah, aku dengan dia semakin rapat.. aku berpisah dengan ex aku bukan lah disebabkan dia.. tapi ex aku yang mintak putus..! sebab ex aku tidak leh terima yang aku cacat..! nak buat macam manakan kalau itu yang ex aku mahukan.. akhir² ini hubungan dia pula dengan bf dia semakin goyah.. aku sering memberikan kata² semangat untuk dia pertahankan hubungan dia dengan bf dia.. kadang² tu aku geram jugak bila dia citer kat aku bf dia yang tidak pedulikannya.. tapi apa hak aku nak marahkan bf dia.. aku penah bagitahu kat dia yang aku suka kat dia.. tapi dia cakap dia sayangkan bf dia.. sebab dia dah kenal bf dia dari bangku sekolah lagi.. kowang tengok betapa setianya dia kat bf dia.. aku terima keputusan dia dengan hati yang terbuka.. kalau lah dia nak main²kan perasaan aku dah lama dia terima aku dan kemudianya dia tinggalkan aku.. tapi dia seowang yang jujur dan baik.. kalau lah aku dapat memilikinya aku akan jaga dan memberikan kasih sayang aku terhadapnya.. berikan kebahagian agar hatinya tidak kosong.. tapi ini semua tidak mungkin terjadi.. (^-^) aku anggap dia sebagai kawan baik..!

No comments:

Post a Comment