Sunday, January 16, 2011

Drama Korea Kesukaan Saya!!





Dibintangi: 

Go Soo sebagai Lee Jerome 
Lee Dae Hae sebagai Angela Chou 
Kim Seo Hyeong sebagai Cha Gina 
Lee Jung Hyeok sebagai Edward Jung 

Sinopsis: 

Sebuah "Green Rose" adalah singkatan dari cinta abadi. Sebuah cinta yang muncul hanya di syurga. Drama ini adalah tentang seorang lelaki bernama Jerome Lee yang telah dituduh melakukan pembunuhan yang tidak dilakukannya. Dia berjalan melalui situasi menjelang kematian di mana ia melepaskan diri daripada yang dipenjarakan dan pergi ke China. Namun, meninggalkan Korea meninggalkan bekas luka yang sangat besar dalam hatinya kerana dia meninggalkan wanita yang dicintainya, Angela. 

Ketika ia kembali ke Korea, ia tertumpu pada satu hal? yang balas dendam. Dia bersumpah untuk membalas dendam kepada mereka yang menjebaknya untuk pembunuhan. Sasarannya adalah Edward Jung, yang ada di balik semua hal menyedihkan yang telah terjadi padanya?? 

Cari tahu bagaimana Jerome Lee melakukan balas dendam nya dengan menonton drama ini dan anda juga dapat melihat banyak kenangan saat-saat bersama oleh pelakon dan pelakon memimpin memimpin. 

Review: 

Go Soo benar-benar melakukan pekerjaan besar menggambarkan karakternya. Dia benar-benar layak untuk menjadi "Baek Sang" pemenang kerana bertindak meyakinkan nya. Dia menjadi kuat dan berani dalam menghadapi semua cobaan yang datang untuk hidupnya. Saya suka cara dia berfikir dari Angela. Adegan di mana dia mengetahui bahawa ibunya sudah mati dan ia menangis lebih keras dan mengetuk kepalanya di dinding benar-benar mengejutkan. Dia benar-benar seorang pelakon yang baik walaupun ia hanya rising star. 

Lee Dae Hae juga baik dalam lakonannya. Tangisnya adegan di mana dia belajar bahawa Jerome sudah mati dan pergi ke jambatan untuk mencari dia adalah orang yang sangat baik. Dia benar-benar mencintai Jerome bahkan setelah bertahun-tahun yang telah lewat dan ia percaya bahwa ia masih hidup. Aku menemuinya di siri ini sangat indah, tidak seperti di Sweet 18. Wajah malaikat-nya benar-benar cocok peranannya. 

Kim Seo Hyeong yang menyedihkan dalam karakternya. Dia mencintai Edward meskipun ia cuba membunuhnya. Saya fikir dia? S gila?, Tapi saya menyedari bahawa cintanya pada Edward adalah satu murni. Dia meninggal dunia pada akhirnya ketika ia cuba untuk melindungi Jerome dari Edward. 

Lee Jung Hyeok sesuai peranan juga. Saya percaya pengilang membuat pilihan yang tepat untuk pelakon ini kerana dia tidak tampan dan dia tidak pernah punya peluang untuk bersaing dengan tokoh utama. prestasi yang sangat baik-Nya, terutama tindakan yang jahat, membuat saya membenci karakternya. 

Secara keseluruhan, saya sangat mengesyorkan drama ini untuk semua orang.

Green Rose

No comments:

Post a Comment