Wednesday, February 9, 2011

Awak Kena Paham..!

Awak kena faham.. Sebab apa?? Awak kena faham.. Kenapa saya cemburu tengok awak bahagia bila dengan orang.. Sebab saya sayangkan awak.. Saya tak nak hati awak berubah terhadap saya.. Cemburukan tandanya sayang?? Awak kena faham.. Kenapa kadang-kadang saya merajuk.. Sebab saya nak kan perhatian dari awak.. Awak kena paham.. Kenapa saya selalu call atau mesej kat awak.. Sebab masa tuh saya rindukan awak.. awak jew yang tak rindukan saya.. Mungkin awak rimas dengan sikap saya.. Tapi saya lakukan untuk awak jugak.. Awak kena paham.. Kenapa kadang-kadang saya marah awak.. Sebab saya nak yang terbaik untuk awak.. Saya tak nak awak tersilap langkah dan kemudian menyesal.. Kalau boleh saya nak terbaik untuk awak, biarlah saya yang bersusah payah.. Awak kena paham.. Kenapa saya selalu buat pengorbanan untuk awak walaupun hati saya yang terluka.. Sebab saya nak hidup selamanya dengan awak.. Tapi saya tahu semua ini tak akan berlaku.. Awak kena paham.. Kenapa saya selalu minta nasihat dan pertolongan dari awak.. Sebab awak kan tulang belakang saya?? Awak kena paham.. Sebab apa saya selalu ucapkan terima kasih dekat awak.. Sebab saya nak awak tahu yang saya menghargai apa yang awak buat untuk saya.. Awak kena paham.. Kenapa saya selalu balas mesej awak lambat.. Sebab saya tak macam lelaki yang normal.. Tapi saya sedaya upaya balas mesej awak secepat mungkin.. Sebab tak nak buat awak tertunggu-tunggu.. Awak kena paham.. Kenapa saya suka sangat mengadu dengan awak.. Sebab awak lah segalanya untuk saya.. Saya nak awak jew yang tahu.. Awak kena paham.. Kenapa saya selalu rahsiakan sesuatu dari awak.. Sebab saya tak nak awak susah hati.. Awak kena paham.. Kenapa saya pergi tanpa memberitahu awak.. Sebab mungkin bukan jodoh kita.. Awak pun selalu cakap pada saya kalau jodoh tak kemana..

No comments:

Post a Comment