Monday, February 7, 2011

Aku Kena Sedar Diri..!

Assalamualaikum tawan², apa khabar semua?? Dah lama kot aku tak update blog aku.. Busy sikit la sekarang ni.. Biasa la cuti tahun baru cina kan.. Tawan² rapat aku semua balik bercuti, tu yang asik keluar jew.. Pegi danau kota la, pegi kuala kubu bharu la, melawat tawan kitaorang dan lepak kolam air panas.. Dan paling kelakar tawan aku sowang ni, dia leh pulak tinggalkan kunci dalam kete masa kat kolam air panas.. Dah kete tak boleh bukak, tapi nasib baik ada seowang pakcik ni tolong bukak pintu kete tawan aku tu.. Kalau tak tidur la kitaorang kat kolam air panas tu..! HUHU.. Tu lah sampaikan tak ada masa nak update blog aku ni.. HUHU.. Tapi apa² pun aku enjoy dapat lepak dengan tawan² aku..! Kini mereka semua telah menjalan tugas masing²..! Aku jew masih di rumah, tidak kerja² lagi..! Dan di sini aku ingin menceritakan pada kowang semua yang aku telah berjumpa dengan wanita istimewa yang selama ini aku ceritakan pada kowang..! Pada 5 february 2011 jam 3.30 petang bertempat di selayang mall.. Sehari selepas hari kelahiran aku yang ke 21..! Selepas aku mengambil si dia di selayang mall aku terus membawanya ke taman metrpolitan kepong.. Taman tu ada lah tempat owang main layang².. Semasa aku berjumpa dengan si dia, adik aku dan awek dia ikut sekali..! HEHE.. Paling yang aku tak sangka si dia telah buat satu kejutan untuk aku.. Si dia telah belikan kek untuk menyambut hari lahir aku dan memberikan aku hadiah..! Aku rasa terharu sangat masa tu..! Sebelum ini tak ada mana wanita² yang sambut hari lahir aku..! Aku hargai sangat apa yang dia buat untuk aku..! Aku rasa bahagia sangat masa tu..! Tapi aku takut bahagia itu hanya sekejap sahaja hadir hidup aku..! Dia terlalu baik dan cantik sangat..! Sedangkan aku ini comot jew.. Paling gembira si dia telah menyuapkan kek kepada aku.. So sweet..! Aku di layan seperti budak kecik.. Perasaan malu itu ada pada diri aku..! Tapi aku tahu si dia paham keadaan aku macam mana..! Selepas aku berjumpa dengan si dia aku sering terpikir mungkin aku tak layak untuk dia..! Dia terlalu sempurna bagi aku, semua dia ada.. Sedangkan aku ni tak sempurna..! Dia lebih layak untuk lelaki yang lebih sempurna dari aku.. Jujur aku cakap aku memang sayangkan dia..! Tapi aku kena sedar siapa diri aku..! Sayang memang mudah dicipta, tapi payah untuk dihapuskan dalam hati kita..! :(

No comments:

Post a Comment