Saturday, May 14, 2011

:(

hai semua.. aku rasa dah lama tak update blog aku ini.. maklumlah sibuk mencari kerja dan di samping itu buat kerja separuh masa dengan Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negara.. di sebabkan kesibukkan sampai tak ada masa untuk update blog kesayangan aku ini.. dalam beberapa bulan ini banyak perkara yang berlaku pada diri aku ini.. kowang nak tahu tak pada zaman serba modan ini memang susah untuk mendapat perkerjaan yang tetap.. nak-nak "Orang Kelainan Upaya" macam aku ini.. kebanyakkan aku pergi temuduga dowang seperti tidak ada keyakinan untuk mengambil aku berkerja dengan syarikat dowang.. aku tahu sebab apa dowang tak nak ambik aku berkerja sebab takut aku ini tidak boleh melakukan tugas yang dowang berikan pada aku nanti.. dowang tak ambik aku kerja lagi dah buat andaian sendiri.. tak cuba ambik aku lagi macam mana aku nak tunjukkan kebolehan aku kan.. lain lah kalau dowang dah ambik aku kerja, pastu aku tak boleh buat apa yang telah di tugaskan pada aku tu, aku tak leh buat.. baru buat andaian tentang diri aku ini.. tapi takpe lah, aku tetap akan berusaha untuk berjaya dan buktikan pada semua owang aku pun boleh berjaya serupa macam owang lain.. aku tak leh lemah nanti owang akan tindas aku.. biar owang nak buat andaian tentang kekurangan diri aku, yang penting dowang tak usik aku dah lah.. huhu..

No comments:

Post a Comment